Traducción

jueves, 3 de enero de 2013

Vacances bàrbares

Bon dia, al·lots!
Potser estic "pirada", però aquí em teniu, afegint una nova entrada al meu bloc durant les vacances de Nadal. Com que ja fa més de quinze dies que vaig publicar la darrera i no sé si les vacances compten a efectes de regularitat...
Això sí, em nego rotundament a parlar de feina! En aquesta entrada només vull glosar la importància de les vacances per: 1) canviar d'escenari (hi ha dies que passo moltes més hores al meu despatx que al menjador de ca meva), 2) allunyar-se dels companys (hi ha dies que passo moltes més hores amb la meva companya de despatx, na Magda, cap d'estudis de l'Escola, que amb el meu marit i els meus fills), 3) descansar, encara que només sigui mentalment, 4) tornar amb forces i energies renovables (durant les vacances se m'han acudit un munt d'idees pel nostre curtmetratge) , 5) culturitzar-se (llegir i assistir a espectacles nadalencs hauria de comptar com a cursos de Formació!), 6) fer vida social i familiar (fonamental per a la nostra malmesa salut mental) i 7) menjar, menjar, menjar sense frisseres...


Una altra cosa que he fet durant aquestes festes i que m'ha fet molt molt molt feliç ha sigut participar com a soprà de reforç en els darrers concerts de la Banda des Migjorn Gran, dirigida per Isaac Mascarò; la Coral Clau de Sol de Ferreries i la Coral Migjornera de Es Migjorn Gran, dirigides per la meva professora de cant líric, Montse Mercadal, i algunes alumnes del Conservatori i de les Escoles Municipals de Música d'arreu de Menorca. Programa: la banda sonora de Conan el bárbaro, que és una passada!
A continuació, un petit tast:


Esper que us agradi. I si voleu venir a veure'ns i sentir-nos, les nostres properes actuacions seran demà a les 21:00 al Poliesportiu des Migjorn Gran (entrada lliure) i demà passat, 5 de gener, a les 12:00 al T. Principal de Maó. Val la pena!

No hay comentarios:

Publicar un comentario