Traducción

miércoles, 12 de junio de 2013

Bones notícies

Així s'anomena un article de Moisès Naïm que m'encanta i que utilitzo sovint per practicar el resum amb els meus alumnes. No tot ha de ser patir en aquesta vida. Personalment, confesso que hi ha algunes cosetes més enllà de les habituals -com les ocurrències del meus fills, per exemple- que m'han fet somriure en aquests darrers temps.
En primer lloc, que per fi hagi arribat l'estiu. Ja era hora! No veia el moment de sortir a passejar amb poca roba i sentir el solet escalfant-me la pell...
En segon lloc, haver finalitzat el curs de funció directiva que estava fent i que em va "obligar" a obrir aquest bloc (que els nostres fantàstics tutors anomenen "portfoli", encara no he entès ben bé per què).
I per acabar, malgrat ens trobem a les acaballes del curs 2012-13 i em senti més aviat cansada, també estic molt orgullosa dels meus alumnes en general i, concretament, dels de 3r d'ESPA presencial que, amb poc temps i mitjans, han realitzat uns informatius modèlics i d'allò més divertits (atenció al cop de vent que s'endu un monument emblemàtic de Quito en el primer...!). Aquí els teniu:

  

No hay comentarios:

Publicar un comentario