Traducción

martes, 15 de enero de 2013

Bloc 2. GESTIB

Aquest bloc ha sigut la meva creu. De fet, mentre el feia vaig estar a punt deixar el curs doncs malgrat la tutora fos amable a més no poder, perque em va semblar: 1) avorridíssim, doncs no m'interessa l'informàtica més que com a eina de treball, però no hi tinc posada ni la més mínima curiositat personal (penseu que ni tan sols no tinc portàtil propi...), 2) inútil des del meu punt de vista, donat que treballo a una Escola d'Adults i la major part de les activitats no tenien res a veure amb la meva realitat, 3) massa mecànic i decidament poc creatiu, com tot programa informàtic.
No podríem fer qualque activitat que desenvolupés la creativitat? Crec que també és molt necessària per dirigir un centre educatiu i, a més, és una de les competències que volem estimular en els nostres alumnes. Perquè no fer-ho extensiu a nosaltres mateixos? Tot és massa quadriculat fins ara, només el portfoli se salva en aquest sentit.


No hay comentarios:

Publicar un comentario