Traducción

martes, 15 de enero de 2013

Bloc 3. ECOIB

No l'he fet ara, sinó fa un parell d'anys, quan em vaig estrenar com a secretària desesperada. L'ECOIB és un programa senzillíssim i útil a més no poder. A més, en Juan Carlos Cámara, el seu coordinador, és una persona encantadora i molt molt molt professional. Es desviu per ajudar-te!
Poder treure informes de compte de gestió o el llibre diari amb tanta rapidesa i facilitat m'ha alleugerit molt la feina. Penseu que ahir vaig tancar l'any fiscal 2012 en menys de dues horetes! De fet, la gestió econòmica del meu centre és una de les meves responsabilitats preferides. Potser perque sóc una broker afecionada, però m'encanta. I això que sóc de Lletres...
Aquest és el brau de Wall Street. Oi que fa una mica de por?


No hay comentarios:

Publicar un comentario