Traducción

martes, 15 de enero de 2013

Bloc 4. Normativa i aplicabilitat

Bé, no em va desagradar, però també estava massa centrat en Primària i Secundària per ser-me del tot útil. El microcosmos de les Escoles d'Adults funciona -encara que seria millor dir que senzillament "va tirant"- de manera molt més anàrquica. Penseu que hi ha documents, com el nostre primer i únic currículum oficial, que daten de l'agost de 2009...

1 comentario:

  1. Ana, tu saps tan bé com jo que adults va així comè els inspectors no hi posen ma de metge i perquè hi ha molts d'interessos mesclats: Conselleria, associacions, ajuntaments... Si cadascú fos al seu redol i fes allò que li ocupa, tal volta aniria millor la cosa. Que al claustre d'un CEPA, per exemple, hi hagi NOMÉS professors del CEPA.

    A més, també saps i has comprovat que hi ha gent que es repenja molt pensant en un CEPA com un "lugar de retiro", i sempre acaben pringant els mateixos. No fa falta que el recordi el període de matrícules, no?

    Bé, definitivament, quan un centre no roda és perquè part dels que hi fan feina hi consenten. Per voler ser bones persones us menjau marrons que no us pertoquen. S'ha d'aprendre a dir que no. Per exemple, si a ESPA no es poden fer ACIS significatives, no se'n poden fer, i prou. I si no es pot titular, no es pot titular. Abans hi hem de posar tots els remeis possibles, però la normativa s'hauria de complir amb diligència... El problema és que com que no hi ha ni menors ni papàs implicats, allò de vegades semblava Ca'n Seixanta!

    No vull acabar sense dir que, des que tu vas entrar a l'equip directiu, la cosa va millorar moltíssim pel que fa a complir la llei i fer les coses com pertoca. Ànims!

    ResponderEliminar