Traducción

lunes, 21 de enero de 2013

Bloc 8. Treball col·laboratiu

"A lo tonto a lo tonto" ja m'he ventilat un altre bloc! Aquest cop, en col·laboració amb una companya dire eivissenca i un company dire de Sineu, encantadors tots dos. He de confessar que mai no havia utilitzat una wiki i m'ha agradat molt l'experiència. M'ha semblat utilíssima! Fins ara -per arribar a resultats similars- havia utilitzat un Dropbox comú per a mi i els meus alumnes, però la wiki em sembla una opció encara millor. Entre d'altres motius perquè és més segura, més difícil d'esborrar.
Pel que fa a l'article en sí, hem arribat a la conclusió de que en aquests moments és molt difícil formar part d'un equip directiu perquè els claustres -per no parlar dels alumnes!- estan molt desmotivats. Calen vocació, assertivitat, empatia, paciència... i una voluntat de canvi i millora gairebé suicides. Si no us animem nosaltres, qui ho farà? Les notícies que ens arriben de "més amunt" no solen ser molt engrescadores, darrerament.

Bones notícies:
1) Si tot va bé, d'aquí a poc veure publicat el meu primer llibre de text.
2) Julieta Calatrava i Romeu Riudavets està es fase de postproducció -què professional queda això, és ver?- i d'aquí a poc podreu veure-la tots, ja us diré des d'on.

I ara, per acabar amb una mica d'humor, us remet a un scketch genial del no menys genial José Mota:


1 comentario:

  1. A jo m'agraden més els Sites, de Google, que funcionen de manera semblant a les wikis. Per cert, esperam el teu treball i el dels teus alumnes!

    ResponderEliminar