Traducción

viernes, 25 de enero de 2013

El poder de les TIC

Les TIC m'avorreixen a mort. Encara que no quedi políticament correcte dir-ho, i menys per part d'algú que es dedica a l'ensenyament, és així: les TICs m'avorreixen a mort. No tinc ordinador portàtil propi, ni m'he comprat mai un mòbil -si se m'espatlla el que tinc, el substitueixo de seguida pel més senzill que em regali la meva companyia telefònica gràcies al programa de punts i s'acabat; imagineu-vos les prestacions!-, no tinc Facebook ni Twitter ni WhatsApp, ni m'agrada perdre el temps per Internet ni... res de res!
Malgrat no tenir cap problema amb les TIC que em calen per a la meva feina (Word, PowerPoint, Publisher, el Gestib, l'ECOIB, el SEU, les pissarres digitals, el Dropbox, els blocs, i fins i tot YouTube, per penjar-hi les meves actuacions musicals), no hi tinc cap interès personal ni m'encurioseix gens remenar amb l'ordinador un cop aconseguits els meus propòsits.
"Flipar" davant d'un ordinador em sembla tan inútil i reductiu com "flipar" amb tot el que es pot fer amb un martell, que és una eina utilíssima, ningú no ho posa en dubte, però que mirant-la t'avorreixes molt. I amb això no vull dir que tots els que es dediquen a la informàtica o hi són aficionats siguin uns freakies! "Para friqui yo", que m'agrada llegir i cantar òpera!!!
Per cert, això és el que estic preparant últimament. Atenció a la lletra, que és ridícula a més no poder, però molt divertida:



Dit això, avui he descobert una cosa al·lucinant que no té a veure directament amb les TIC, però hi està relacionada. El meu bloc rep visites de països tan distants i diferents entre sí com els Estats Units, Alemania, la Índia (¿Carmen, eres tú?), Suïssa (Inés, ¿estás ahí?), el Regne Unit o Irlanda!!! Estic intrigadíssima... Qui sou, estudiants de català? Com és que llegiu el meu bloc? Us agrada? El recomanaríau a qualcú? Si teniu intenció de seguir-lo de tant en tant, em podríeu dir què és el que més aprecieu en ell i/o el que us sembla una llauna? L'apartat de "Comentaris" ens pot servir en aquest sentit.
Per sort o per desgràcia, el bloc va sorgir com a "deures" d'un curs que estic seguint i aquest fet m'obliga a penjar-hi qualque entrada que no té gaire interès general cada cop que acabem un mòdul, però a part d'això sóc lliure de posar-hi totes les tonteries que se m'acudeixin, que solen ser moltes...
Un petó a tots, arreu del món, i encantada d'acollir-vos en aquest espai. Feu com si fos casa vostra!

No hay comentarios:

Publicar un comentario