Traducción

jueves, 11 de abril de 2013

Esos malditos correctores

Cada cop que m'oblido de desconnectar el corrector del mòbil, suposadament intuitiu (???!!), el resultat és tal que m'entren ganes de preguntar-li: "Pero, tú... ¿eres tonto o qué te pasa?". Ahir vaig fer una pifia monumental en comentar el bloc -duartemanzalvos.com, us el recomano- d'un amic meu recentment retrobat per culpa d'un d'aquests correctors babaus que s'encaparren en corregir el meu català quan estic escrivint en castellà, i viceversa. Potser pensareu que no és tan greu -al cap i a la fi, només "vaig posar" una A castellana amb accent obert-, però aquestes coses, entre filòlegs, fan mal.
Ja sabeu, jo sóc d'aquelles que no entenen perquè quan s'envia un missatge pel WhatsApp s'ha de fer veure que no has posat els peus a una escola mai de la vida. Si qualcú ho troba lògic, que m'ho expliqui, si us plau, o... que s'ho faci mirar!

No hay comentarios:

Publicar un comentario