Traducción

jueves, 2 de mayo de 2013

¿Prueba superada?

Tornant al curs de funció directiva, avui he penjat el meu projecte de direcció (fictici) a la tasca corresponent i, encara que no sé si se'm donarà com a bo, tinc sensació de prova superada! És a dir, que em sento com si el curs ja s'hagués acabat. I gairebé em reca... No he gaudit gens amb els mòduls tipus "captura de pantalla" perquè no s'avenen amb el meu caràcter, massa imaginatiu per fer activitats breus i tancades, però sí amb d'altres més creatives, a on hagi pogut deixar volar la fantasia. El meu projecte de direcció, de fet, es pura ciència-ficció, doncs en el meu cas ni sóc directora ni espero ser-ho massa aviat.
Pel que fa als tutors del curs, Marco i María José, he de dir que són d'allò més agradables i sempre han estat disposats a resoldre qualsevol problema, dubte, qüestió. A més, han sabut organitzar el curs de manera que, malgrat realitzar-se en un entorn virtual com és el Moodle (que, en sí mateix, no em sembla gens pràctic), no se'ns ha fet gaire pesat. Com a mínim, en el meu cas.
L'enhorabona a tots dos i esper que pogueu repetir com a tutors d'aquest curs molts anys més! Gent feinera, emprenedora i ben preparada com vosaltres és el que cal dins el món de l'ensenyament avui dia.
 P.S.: I ara què faig amb el meu bloc? El tanco? El reconverteixo en un bloc de moda i bellesa? Hi publico les meves receptes de cuina (puaj)? El reprenc en castellà? Avui l'ha visitat un de Bangladesh. Si no és per aclamació popular, em sembla que "aquí me planto".

No hay comentarios:

Publicar un comentario